tisdag 10 februari 2009

skäms

som vanligt börjar jag inlägget med att förklara hur dålig jag är på att blogga! fast just nu tror jag det är befogat. har ju skrivit klart uppsatsen nu iaf. det är skönt! är just nu på praktik...är på en förskola utanför stan, trivs toppen...men mycket att göra. så just nu är det tidiga mornar, amning, praktik, amning på lunchen, praktik igen, planering, träna 2 ggr i veckan å sen tidigt sänggående som gäller för min del, and that´s it! ibland hinner jag eventuellt byta ett par ord med roger, men det är inte alltför ofta =) men det bli snart bättre...25 mars ska det hela vara klart! då är jag färdig lärare....nedräkningen påbörjad! annars är allt fint, noah bara växer å växer. han är en så stor kille, elias oxå för den delen. det kan verkligen slå en ibland att han är så stor, känns som att han växer ifrån på nåt sätt...jag hänger inte med å se hur stor han är å det är så himla skoj å höra hans resonemang...haha, min kille! nehe nu var det det här med tidigt sänggående....
zzzzzzzz

Inga kommentarer: