onsdag 24 februari 2010

Vinter eller vår?

Kan inte riktigt avgöra vad jag tycker om vädret. Vädret idag e ju kanon men det är jobbigt med sååå mycket snö! Har varit ute å lekt med barnen, drog dem på bob. Massor med snö ute...stackars Noah kan ju knappt röra sig i all snö.
Annars idag har jag packat en massa grejer för den stundande renoveringen som ska köra igång på måndag. åhhh, ska bli så roligt å se resultatet sen. Men det kommer att dröja, minst 8 veckor och efter det ska det in bergvärmepump så det kommer ta ett tag innan det är helt klart. Annars pågår bröllopsplanering för fullt. Tur att jag har sportlov så jag hinner med allt =)
Nu ska jag packa ner innehållet i vitrinskåpet så hantverkare kan komma och flytta runt möblerna utan att ha sönder allt.
haha, det känns bra att vara igång å blogga igen...har ju verkligen hänt massor...får väl uppdatera allt eftersom!

Ja...här skulle det varit bilder men det funkar inte å lägga upp...får prova sen igen!

Inga kommentarer: