fredag 12 september 2008

Bilder

Tänkte bara lägga upp några "kopior" bilder på Elias och Noah. Kolla in det här...

Visst är dem lika??? De vänstra bilderna är Noah och de högra Elias...tycker dom är superlika...
Annars idag blir det rätt lugnt, var uppe tidigt imorse och sjöng för Elias, tänk att min "lilla" kille fyller 3 år!!! Helt galet. Han fick 2 bilar från bilar filmen å han blev överlycklig...Ramone och Luigi...han leker med dem hela tiden. Mamma har vart här med fina presenter oxå till Elias. Han fick en mjukisdress med katten Jansson på, den har han önskat sig och så fick han en bil/båt matta med bilar, båt och helikopter och grejer till...har han oxå lekt med. Sen har vi lite mer presenter som vi ska plocka fram ikväll så han har lite mer att se fram emot...speciellt en present som han nog kommer bli överlycklig för haha!!! Kul med såna presenter. Ska baka lite tårta idag och städa lite inför kalaset imorrn!!! Återkommer väl med bilder från kalaset sen...nu ska jag mysa i soffan med Elias en stund tills Noah vaknar!!! Tjing!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ååå shit vad lika! wow...helst sjukt..ååå han blev glad kan ja tänka mig, för bilarna :P:P söta han!
å kalas för stora killen im!

jupps snart tyciker ja allt att vår lile får komma ut>!

Anonym sa...

Ja de är verkligen väldigt lika! Supersöta! Hälsa o gratta Elias från mig! Stora killen nu ju :)

Ska pratat med Andreas när han kommer hem ifall vi kan komma förbi på måndag, vet inet hur han har med träning då.. Men ifall vi kan, kan ni då? Blir mot kvällningen isånnafall...

Hoppas det blir ett lyckat kalas imorgon!
Kramar!

Johanna Rapp sa...

Tänk att de är så där små =) Jag håller med att de är lika. Tack för kommentarerna på min blogg! Alltid lika skoj

Lena sa...

Håller med föregående talare - de är sjuuukt lika! Men det har jag tyckt hela tiden :)