lördag 27 september 2008

Tiden går fort






Ojoj...tiden bara springer iväg vilket betyder att det snart är dax för mig att börja plugga...usch å fy...Noah är så liten å jag vill verkligen inte!!! Hoppas att det kommer att gå bra. Men här knallar det på som vanligt. Vi har haft kräftskiva och den här helgen är Roger borta å spelar och Elias är hos sin farfar i Sthlm, så jag och Noah har fått klara oss själva. Inatt sov vi hos mamma men ikväll ska vi ha en myskväll med snarr framför TV:n är planen. Idag var Josse och Britt-Marie och Albin här och fikade lite. Det var trevligt, synd att det alltid blir så kort, men vi får ta å pallra oss ner till Linköping sen nån helg. Fick iaf väldigt fina presenter till Noah. 2 bodys och ett par supertuffa byxor. Tack så mycket gumman!!!
Imorrn fyller Emma tant...Grattis gumman (eller om man nu kan säga grattis till att bli tant =)) haha! Nej då så illa är det inte, 25 år är ju knappt nåt alls, även om jag känner mig nöjd över att inte kalla mig 25 riktigt än....ska njuta av den återstående tiden =)
Nej nu ska jag bänka mig i soffan! Tjing!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, tack du! du är snart där du också!! fast det känns inte så hemskt faktiskt :) Ålders-nojjan kommer kanske sen vid 30... Men du har ju klarat av två barn innan 25 så du borde ju vara rätt lugn :)

söta killarna är på korten!

Ska kolla upp när man kan ta o komma till sala o kolla in nya gallerian då...o fika lite :)

Hoppas ni hafte n skön helg!
Kramar

Anonym sa...

bara att höra av dej när du, ni vill komma...så kollar ja om de passar. skulle vara mysigt i af!