tisdag 16 september 2008

Party party....












Oj oj oj...nu har vi haft fullt upp här...mycke kalas har det blivit. I fredags fyllde Elias 3 år. Då kom mamma hit och firade honom och sen var det tårtbakning och förberedelser för kalas. Elias fick en sparkcykel med Blixten Mc Queen på...han blev såååå lycklig. Var ute och åkte själv på plattorna här utanför i typ en timme haha!!! I lördags startade vi dagen med lite gymnastik, den här gången var jag frisk och kunde följa med honom. Det var skoj, eller iaf så tyckte Elias det. Roger och Noah var hemma och fixade för partajet. När vi kom hem var det bara att få i Elias lite lunch och sen började gästerna droppa in. Fullt drag och Elias fick så mycket fina presenter. Mycket med bilarna blev det men även en hel del annat...han blev super glad för allt och har lekt med alla grejer en hel del nu. I söndags kom Karin och Jocke hit och hälsade på Noah och igår var jag, Elias och Noah hem till Elias och lekte hela dagen..på eftemiddagen kom Anna och Annica förbi och vi planerade lite inför pluggandet och på kvällen kom Emma och Andreas och fikade. Väldigt trevligt var det. Nu ska jag snart åka å hämta Elias på dagis, sen är det dax för ett BVC besök och därefter öppna förskolan. Skulle behöva ner på stan oxå men får se hur mycket som hinns med. På återseende när nästa lilla paus behagar dyka upp...

3 kommentarer:

Anonym sa...

ååå vilket kalas för stora killen! .P:P
han ser riktigt stolt ut! :P:P

Anonym sa...

hoppas din gissning på bebis födsel är de rätta! ;) för då är de inte långt kvar

Dahlberg sa...

Mysigt med kalas! Härliga bilder! Jag tror att jag mötte dig på Saladammsvägen för någon vecka sedan! Tänkte vinka lite fint men jag var inte säker på att det var du... ;) Hoppas allt är bra med lilla familjen och att alla mår bra. Många kramar! /Åsa
P.S. Har äntligen lagt ut lite bilder från renoverningen nu!