söndag 23 november 2008

60-tals fest





Plugg, flitighetens lampa lyser...

Igår var det 40-års fest i Sthlm med 60-tals tema. Jocke, min syrras snubbe fyllde år...Jag var vädinna å fick hålla i trådarna, men det var inte det allra lättaste när Noah å Elias var med och Roger var inte med utan jobbade på Cinderella istället. Så det blev amning, välkomsttal, slänga in en skvätt mat i munnen å sen trösta Elias när han ramlat...ja ni förstår, det var fullt upp, men en väldigt trevlig fest. Jag är yacksam över att Thomas hjälpte mig med värd arbetet...I övrigt i veckan så har det pluggats en hel del, jag har tidigare vetat att jag inte gillar vinter å bilar men har i veckan blivit ALLT MER övertygad om att jag aldrig kommer gilla det. Men det är en helt annan historia som jag får ta en dag då Roger är hemma å jag inte har så mycke å göra =)














Inga kommentarer: