söndag 16 november 2008

Catch up-helg







Ojojoj va det var länge sen jag skrev, jag är en mycket busy person för tillfället...D-uppsatsen tar ju (minst sagt) en hel del tid å för att inte tala om barnen =) men vi är igång med skrivandet, har vart ut å intervjuat å det känns bra...blir full fart i veckan som kommer oxå. I fredags morse vaknade Noah med 39,1 i feber...har vart febrig hela helgen. Men vi har ändå hunnit med en del, i lördags kom Emma till stan för en fika, åhhh va det var mysigt. Vi satt på Schelins å fikade å snackade en massa, det var verkligen på tok för länge sen sist. Idag kom Sanna hit på lunch. Hon tog tåget över å det var oxå sååå himla mysigt...även det på tok för länge sen sist å vi hade så mycke å prata om, å hon sken å strålade som endast en gravid (väldigt lycklig) kvinna kan. Planen var egentligen att jag skulle åkt till U-sala men eftersom Noah inte är helt 100 så kändes det bättre att hålla sig på hemmaplan. Men det var kul å Sanna fick äntligen se hur jag bor...jag får komma nästa gång...längtar nämligen väldans efter sushi (har inte fått äta det under graviditeten) å mitt favvo sushi hak ligger i U-sala så jag kommer nog snart =) Men nu ska jag sätta mig vid TV:n en stund, Noah är dessutom hungrigkille...på återseende, ska försöka bättra mig i bloggandet...








2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Tack för sms:et... Ledsen att jag inte har svarat, min mobil krånglar en hel del :( Mmmm visst ska det bli spännande (du vet vad) ;) Vi har massa att prata om, lär ju ses snaaart!
Stor Noah har blivit, så söt! Elias är såklart lika söt som vanligt! Trevlig kväll min vän! Kramar

Anonym sa...

Tack för igår!!! Vi lär ses snart igen tycker jag...

Lycka till med det fortsatta skrivandet o allt! Tycker du är riktigt duktig som orkar med skola o barn o allt o ändå verka så himla pigg o fräsch. En annan kände sig ju som en vrak sista terminen ju :)

Kramkram!