söndag 30 november 2008

Min älskling...


Noah å Lydia, gullisar Förberedelser...
Taggade tjejer... Vårt score...




Åhhh, man har ju en aldeles underbar pojkvän. Jag eftersom jag ska fylla last gammal (25) inom en snar framtid så fixade min älskade sambo en överraskningsdag för mig igår. det började med gymnastik med Elias, när jag kom hem satt en lapp på dörren där det stod diverse instruktioner. Jag skulle packa lite grejer å sånt...så in i duschen å sen fixa sig lite, sen bar det av. Mot Annica (den lilla markattan) som egentligen skulle vart i U-sala (eller iaf lurat i mig det) å hämta upp henne, sen åkte vi till Mc Donalds, köpte en kaffe å droppade Annica och Elias på Arosfortet. sen åkte vi ner till stationen, där min syrra helt plötsligt dök upp...What is she doing here??? sen tillbaka till Arosfortet, å när jag kommer in där sitter Jocke, Manal, Ines å Elias där...BIG SUPRISE!!! Men då blev det leka av...tjejerna fick springa som dårar å svetta ner oss medan grabbarna å Ines väntade utanför...Fy fasiken vilket tjejgäng...vi var grymma!!! Efter en hel del lek å 2 liter vatten så bar det av vidare...Då åkte vi till Strike å käkade riktigt god entricote!!! Å vilka var där då??? Jo Josse å Erik...återigen rätt personer på "fel" ställe....va gör dom här??? Ja så en massa god mat där då å sen böev det krogen för Annica, Manal å mig medan grabbarna återigen tog hand om knoddarna!!! En dag full av överraskningar å en himlans massa skoj....Min kära fästman hade inte kunnat ge mig en bättre dag å TACK ALLA som var med å gjorde den helt underbar...fy fasiken va skoj jag hade...Var så himla skoj att så många ställde upp å komma å flaxa runt en massa...Åh kommer leva på den här dagen länge!!! Idag har vi storstädat å adventspyntat, det hart gått mycke lättare när jag tänkt på gårdagen...sån massa skoj man kan hinna på én dag! Ett varmt tack till ALLA inblandade! Å Roger, du e guld!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ååååå myyyys!!
är den stora dagen im va!? fan va fin bild de var på våra sötisar!

Anonym sa...

Grattis i efterskott.. Vilken overraskning....

manga kramar

Lena sa...

Det var en grymt kul dag tycker jag med, även om jag missade slutklämmen då ni gick ut. Men jag fick ju ta mitt ansvar och åka hem och ta hand om min lille Caesar. Tycker också att Roger är en riktig prins som fixade allt för min syster :-)