onsdag 4 mars 2009

en ledig dag....går så fort

det har jag bevittnat idag. hade en dag ledig från praktiken för att roger skulle iväg...(hade jobbat in den dagen på sportlovet) men åh så skönt det var, en liten smak av mammaledighet, som jag inte fått upplevt så mycket med noah. körde elias till dagis, dom har vart i skogen å lekt idag...sen åkte jag hem, å när noah sov passade jag på att utföra lite pluggande, skrev så gott som klart en del av min vfu-portfolio...skönt skönt å ha det gjort. kollade på desperate som jag spelade in igår, läste tidning å hade det allmänt skönt...sen rätt som det var var det dax att hämta elias, vi åkte ner på stan, tog en klaffe på waynes med roger som hade kommit tillbaka nu...sen var det bara hem, mamma kom förbi, laga mat, bollibompa å vips så är det kväller...har precis duschat mig å elias...så nu är det snart dax å lägga storkillen å sen lite soffhäng. imorrn är ledigheten slut...å jag ska på praktik igen...det var den dagen det

1 kommentar:

Anonym sa...

ja dagarna går bra fort, speciellt de dagar man vill ha kvar ett tag extra :)
Var ett tags en vi hördes nu! Hoppas allt är bra med er!!

Får höras vi telefon snart, har hänt en del saker på jobbet som känns mindre kul för tillfället :( Men det kanske blir bra det också!!

Visst fick du mitt inlägg förut om att frisör är bokat till oss inför bröllop??

Puss&Kram!