torsdag 26 mars 2009

en ny era

jaha, då var de glada studentlivet över haha som om jag någonsin levt något med två barn å allt därtill =) nej nu är jag äntligen klar med pluggandet!!! jag tog min examen igår ock kl 16.00 valsade jag lycklig ut från skolan under hejarop från min kära familj...bad roger ta kort på mig när jag gick ner för trappen till skolbyggnaden haha!!! kortet kommer snart =)

men nu är det iaf klart...lärare -checkfasiken så skönt...nu ska jag jobba ett tag, ska bli så skönt å vara ledig när man väl är ledig!!!

det känns konstigt att tänka på att inte behöva plugga nåt mer, har pluggar 3,5 år men det har pågått under typ 5 år eftersom jag vart mammaledig å så...efter skolan igår åkte vi till en kinarestaurang i u-sala å åt buffé, det var jättemysigt! tack roger!!!

kram på er///läraren

6 kommentarer:

Dahlberg sa...

Tusen gånger GRATTIS! Måste kännas kanonbra! Är verkligen glad för din skull! Bra gjort! Många kramar! /Åsa

Anonym sa...

Grattis igen vännen! Ska bli så roligt att ses på lördag. Visst skulle inte Roger med ut? (Erik undrar) Erik följer nämligen med till V-ås. Hoppas du mår bättre. Kramar

Anonym sa...

grattis igen vännen!

Anonym sa...

grattsi grattis.. vad skönt för dig att vara färdig nu.. vart ska du jobba som lärare någonstans då?? grattis igen kram Linda

Johanna Rapp sa...

Bra gjort Kristin! Grattis till din examen!=) Vi ses snart

Emma sa...

Grattis igen gumman!!! Hoppas att du kommer hitta ett bra jobb snart! men skönt att du har ett "så länge" iaf!!

Ses ikväll då, då blir det PARTY!!! :)
Puss o kram!