lördag 7 mars 2009

Så var det helg...








NOAH 6 MÅNADER


tyvärr så går det så fort...men det är iaf skönt å va lite ledig. har 2½ vecka kvar på praktiken och i skolan (för en låång tid framöver, kanske för alltid) iaf i rollen som studerande...så nu börjar man känna att det inte är helt lätt att hålla fokus. börjar på att planera för examensfest å d.y.l. men det är bara å hålla ut. nu såg jag desutom att vår d-uppsats finns utlagd, vilket innebär att den är helt godkänd å klar å finns till allmän beskådan...känns skönt, hade t.om. fått betyget inrapporterat. skönt å ha det helt klart nu innan praktiken är slut så man vet att alla betyg finns inne när jag ska ta ut min examen. tyvärr blir det ju inget cermoni för mig i univeritetsaulan eftersom jag slutar nu 25 mars, får väl vänta å gå på den som blir i juni kanske, eller så har jag en helt egen cermoni för mig själv. blir iaf partaj den 28 mars...me like!!! igår var jag å elias på stan å promenixade, det var så mysigt...vi gick på café silver å köpte glass å när vi satt där å fikade så inser jag hur stor han är, vi satt där mittemot varann å pratade å skojade, shit alltså!!! han är en galet stor å förnuftig liten kille. idag ska jag ta med barnen till mamma, hon fyllde år igår så vi ska dit på mat å fika. roger ska spela i hedemora så vi får tillbringa kvällen hos mamma eller sitta själva, så vi blir nog i heby! tjing

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt gumman. Snart färdig. Hoppas ni hade en bra helg. Fina bilder. Puss på dig söt

Anonym sa...

Hejade på dig utanför Åby matsal idag men du såg ju INGENTING:) Jag och Hannes körde lite pulka i backen...

Anonym sa...

å grattis till examen!
:PP