söndag 19 oktober 2008

Caesar boy

Nu är beslutet taget...Caesar blev det! Och jag har dessutom fått tillåtelse att lägga upp en bild så här kommer den:
Väldans söt ser han iaf ut...
Idag bokade vi en kryssning för hela familjen. Vi åker tis nästa vecka..vi får passa på nu innan jag börjar plugga, börjar veckan därpå. Då ska vi åka och hälsa på Caesar dagen innan...*längtar*. Därefter blir det en 24 timmars kryssning med Silja Galaxy...riktigt nice faktiskt!
Igår åkte Elias med morfar, Kerstin, Gerda och Alma till V-ås på nån teater...sen har han sovit där tills idag och blir kvar till imorrn. Då kommer Kerstin över med Gerda, Alma och Elias hit så ska jag vara barnvakt medan hon jobbar...då kan man ju få prova på livet som 4-barnsmorsa...kan bli intressant. Speciellt med tanke på att Alma är typ 8 månader och Noah 2, blir förresten 2 månader imorrn.
Igår kväll somnade Noah kl 22.30, sen väckte an mig kl 7.35 imorse...åt typ 2 min sen somnade vi om och sen vaknade jag med ett ryck kl 10.14, hmmm dax att väcka Noah och kliva upp...Dagen har jag och Roger spenderat framför TV:n, mycket bara för att vi kan...men har oxå städat och fixat en massa...passa på när man har tid! Nu ska jag börja med maten...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vilken liten goding han är då :) Ni verkar ha haft det rätt skönt också..kul med kryssning i veckan också! :)

Hoppas allt är bra o så!
Kramkram!

Anonym sa...

åå va fin han var - grattis till dem och till moster! :P:P

Lena sa...

Hej hej! Nu e vi hemma igen. Måste bara förtydliga stavningen på vår lille sons namn. Det rådde stor förvirring angående hur det skulle stavas till en början men så här ska det vara: Caesar!

Kram!

KristinEnlund sa...

Tack för uppdateringen Lena...nu har jag ändrat...så det blev en som Julius iaf....bra att det är bestämt...