torsdag 16 oktober 2008

Softish




Idag har vi haft en ganska soft dag. Noah och jag tog sovmorgon till 9, för han vaknade igår kväll vid 23.30 och ville inte somna om direkt, utan var väl vaken till 24.15 kanske...haha jag vet att det inte alls är länge men jag är så otroligt bortskämd med att han sover hela natten till typ 5, äter lite och sen sover vidare...men nu var ju inte den här natten heller så jobbig för han somnade om sen och sov till 5.30, åt och sov sen vidare...så jag ska verkligen inte klaga! Men jag har rensat lite bland hans kläder och sen flyttat om och grejat idag. Sen åkte vi och hämtade Elias på dagis och sen till Öppna förskolan. Sen åkte vi hem, lagade lite mat och nu är Roger och Elias på basket...det gillar han verkligen.


Imorrn är det då dax för min kära syster att bli mamma för första gången...jag är sååååå spänd på att få se vad det blir, här nedan syns magen...imorrn kommer den att vara borta och ersättas med en ny liten bebis...kommer gå som på nålar imorrn tills kag får veta vad det blivit...återkommer med resultatet...nu ska jag kolla lite på TV å ta mig en kopp kaffe. Tjing

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande, du ska bli moster! Blir det kejsarsnitt för henne?
Är allt bra med dig och familjen? Kram Madde

Anonym sa...

vad spännande för dig.. hoppas allt går bra.. hur är det annars me dig då??kram Linda

Anonym sa...

Hej Madde...japp det blir snitt för Lena. Bebisen ligger säte och dom har vart på vändningsförsök men det misslyckades...