torsdag 30 oktober 2008

Kryssning







Här är Caesar och hans nya filt som jag sytt till honom...han blev sååå glad för den, det riktigt syns ju hur lycklig han är =)

Igår kom vi hem från vår kryssning...åhh va mysigt det har varit...Vi åt super god mat, trerätters och bara hade det trevligt. Elias har lekt med mumin och lilla My och en hel del i bollhavet. Innan kryssningen var vi å hälsa på Caesar...han var så himla söt och vi fick god mat och det var så himla trevligt å vara där en stund. Idag har vi fixat å donat här hemma, Elias har vart på dagis å sen åkte vi till Öppna förskolan hela familjen. Det har iaf himla trevligt å umgås hela familjen för en gångs skull. Nu fixar å donar vi inför Hallowenfesten imorrn...mycke å göra, har precis bakat en kladdkaka å dekorerat den som en pumpa...Men nu är det "Fringe" som gäller

9 kommentarer:

Dahlberg sa...

Mysiga bilder! Ja du, jag vet inte vad jag tänkte med när jag köpte dom! ;) Men söta var dom iaf!
Hoppas allt är bra med er och att det blir en lyckad halloweenfest!
Många kramar! /Åsa

Johanna Rapp sa...

Vad härligt det låter med kryssning! Vad är Fringe?

Anonym sa...

hej gumman...vad roligt ni ser ut att ha haft de.
ny mob med..skoj skoj vad för ngn?
min kommer nästa vecka men jag har nog ingen snygg som du! :)

Anonym sa...

Hej gumman! Ni verkar ha haft en mysig tid nu! Kul :) Ska bli kul att träffas imorrn, kul också att lena kommer :)

Tack föresten för kortet från dopet. Tyvärr så hade kuvertet fastnat över kortet så är liksom ett vitt V rakt över Noah :( Du har möjligtvis inge fler sånna kort?

Vi ses imorrn! Kram kram!!

Anonym sa...

vi hade oxå skoj på kryssningen.. träffade din mamma.. vi åkte samma buss.. hoppas allt är bra me dig kram Linda

Johanna Rapp sa...

Hej svejs! En fråga... Kommer du in på min blogg sen jag "skyddade" den? Verkar som att flera haft problem...

katica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
katica sa...

Upptackte lite stavfel. Kor igen istallet..hi hi

Bilderna ser jatte mysiga ut.. Elias verkar vara en riktig buskille. Noah se ut att vaxa sa att det knakar. Varma kramar

Lena sa...

OM han blev glad för sitt lapptäcke. Det är hans favvo-present alla kategorier :) Du är verkligen händig du som lyckas knåpa ihop nåt så fint! Thomas tyckte för övrigt att Caesar såg ut som en liten gris på kortet. Men jag sa till honom att det skulle han också göra om man tog kort på honom nerifrån. Noone calls my baby a pig :)