tisdag 10 juni 2008

Hemma med Elias

Idag har vi äntligen haft en ledig dag. Jag och Elias har pysslat hemma och sen tog vi en sväng ner på stan. Har vart och hämtat tapetprover på Rulles, ska tapetsera om sovrummet är tanken. Hittade faktiskt en tapet som var på rea som jag blev väldigt sugen på...kommer nog bli läckert å ett plus i kanten är att jag har lyckats övertala Roger att vi ska göra om oxå, å det är inte illa jobbat av mig =) Det blir ju trots allt han som får göra det mesta, eftersom jag inte får andas in tapetklister lukt...men min tanke är att jag ska flirta lite med "Farbror Fylla", (så om du läser det här så har jag ett aktivitetsförslag till dig, jag känner mig lite orolig att du ska gå sysslolös... å kom ihåg att den enda anledningen till att jag frågar igen är ju för att du var så enormt duktig när du mönsterpassade fondväggen i hallen ;) å jag bjuder på kaffe å kaka!!!) Sen gick vi å köpte glass, innan vi åkte hem. Elias sov en stund medan jag planterade lite blommor å grejade... sen kom Roger hem en kortis å godkände tapetvalet innan han åkte iväg för å spela! Jag och Elias har käkat lite, kollat på Pippi, badat, läst Pippi och nu ska han sova å jag ser att klockan närmar sig fotboll så nu måste jag gå! Heja Sverige!!!

Inga kommentarer: