tisdag 24 juni 2008

Ny spegelbild...



Som de väldigt uppmärksamma kanske kan se på korten så har jag tagit bort min piercing i hakan, gjorde det igår...känns väldigt ovant och varje gång man kollar sig i spegeln så hajar man till, coolt hur man vänjer sig! Har haft den sen jag var 18, tror jag det var...så det är ett tag sen, kanske inte så konstigt att det känns annorlunda! Idag har jag städat hela förrådet och gjort en massa annat nödvändigt som man aldrig hinner. Var till MVC och mätte magen oxå, växte på som den skulle. Sånt är ju alltid skönt att få bekräftat, även om det märks ändå...kan ni ju själva se på bilden ovan..haha Elias blev så avundsjuk när min mage skulle fotograferas så han ville oxå fota sin mage =) Nu är jag i vecka 32 +4 så det närmar sig med stormsteg. Anna och Annica var här idag och pratade om och planerade vårt skrivande, så vi kan börja lite nu i sommar. Det kan ju vara skönt å ha startat upp iaf så blir det inte så stressigt sen. Nej nu ska jag lägga Elias. Hej svejs!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att efterlysningen lyckades! =) Vad kul att se att midjemåttet ökar och att du verkar trivas! Mmm, börjar ju faktiskt närma sig... Spännande!!! =) Kramar!