måndag 2 juni 2008

Pool häng...


Har varit i skolan idag, näst sista dagen innan sommarlovet, särskolekursen -check! känns otroligt skönt och (tyvärr) samtidigt lite vemodigt, för nu blir det inte så mycket mer i skolan då det "bara" är examensarbete och praktik kvar, men det tänker jag ju inte gråta över...det känns bra! Har som sagt bara en enda dag kvar (på onsdag), hur ska det gå för oss nu Sanna??? Tur att din mormor bor i Sala =) Efter skolan fick jag tokköra till MVC, fick magen mätt och en å annan nål i fingret, men allt såg sååå bra ut, så det är ju faktiskt skönt å höra! När Roger kom hem tog vi en promenad å handlade med Elias i vagnen å Elton, det var riktigt härligt, sen fick Elias inviga poolen & vattenspridaren för det här året...det gillade han. Ska jobba imorrn, ett helt dygn, så ingen rapportering av morgondagen att vänta. Jobbar till ons morgon å då är det bara att åka direkt till skolan. Har fått fixat å trixat med barn- & hundvakter här hela kvällen. Har förövrigt fått beviljat havandeskapspenning idag, GRATTIS till MIG å GRATTIS till EMMA för hennes jobb (hoppas du kan behålla det tillräckligt länge för att få börja jobba den här gången, haha), (för dom som inte vet kan jag bara säga att det inte var hennes fel, förskolan gick i konkurs!) Men nåväl, nu ska jag packa för en mindre inflyttning på jobbet! Hörs sen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

TACK!!! Det känns kanon :) Tack för rättelsen också, så att folk inte tror jag är helt oduglig som blir av med jobbet innan jag ens hunnit börja jobba :)

Kramar!

Anonym sa...

Godmorgon!
Ja det tog sin lilla tid innan jag hittade hit ;)
Pappas urnnedsättning är helgen så därför ska vi åka dit. Sen hjälpa till att packa åt mamma.

Albin badade oxå i sin pool igår, det var poppis.

Hoppas du får en trevlig dag trots at du jobba hela långa dagen.

Puss å Kram

Anonym sa...

Halloj!!
Ja, hur ska det gå för oss?? Haha, nej men vi måste ju ta och ses nåt...framförallt vill jag se lilla bebisen sen. Måste boka in tid för det redan nu tycker jag :) Nu får vi ladda inför sista dagen imorn...konstigt! Kramar