tisdag 8 juli 2008

Efterlängtade bilder!!!






Nu är äntligen biulderna tagna...har lyckats få iordning på det mesta, endast några små detaljer kvar, men det kan jag kanske visa sen. Men jag är himla nöjd med resultatet å ser fram emot kommentarer om det! Igår hade vi en lugn dag hemma, har grejat å donat med en massa smått & gott. Håller på å tvättar kläder och sängkläder till bebisen och det har en förmåga att ta sin lilla tid, särskilt med tanke på att det är så himla kvavt så tvätten torkar ju inte på 2 dygn...har tvätt hänger i hela huset just nu! Igår var vi å fikade med "Farbror Fylla" på Johanssons, jag och Elias delade på en glass, det var gott. Idag har mamma vart här, vi var en sväng till Jysk och jag köpte ett sommartäcke till mig och ett till Elias på rea, ett kap. Har dammsugit ur och tvättat bilen invändigt oxå, skulle väl behöva ta utsidan oxå men det får bli en annan dag. Nu vilar Elias en stund så jag ska passa på å få lite mer gjort! Känns iaf bra att sovrummet är fint =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Kristin!
Rebecca här om du minns mig :-)Har pluggat ihop på ILU bla. Jag läser din blogg då och då och nu så tänkte jag ge dig en kommentar :-)
Gud så fint det blev! Verkligen jättefint. Nu måste du vara nöjd!
Hoppas allt är bra annars och att magen växer som den ska.
Ha de så bra, och sängen var grymt snygg (vi har likadan) hihi! Kram på dig!
//Rebecca

Anonym sa...

Wow säger jag bara!! Det vart riktigt snyggt, och riktigt snygga färger!! Vart även en stor skillnad med nya golvet! Jag antar att ni är mer än nöjda...att du är nöjd vet jag men även Roger lär ju vara det nu när slitet är klart? :)
Hoppas ni sover gott nu i erat nya fian sovrum :)

Anonym sa...

skit skit fint kristin!
:P

verkligen skillnad..:P
wow..:P

hur mår du annars? när är du Beräknad? de e inte så långt kvar nu! :P

Anonym sa...

Vad fint ni har fått till det!!! Kul att se! =) Hoppas att du har det bra! Kramar!

Lena sa...

Men shit vad fint det blev!!! Ser fram emot att få titta på det live sen.... Blir ännu mer inspirerad nu att få iordning i mitt eget sovrum med ny säng, överkast, kuddar, sideboard och allt vad det är...