onsdag 2 juli 2008

A good nigh sleep

Åhh, så härligt det är...nu har vi sovit första natten i den nya sängen, i det nya rummet! Igår monterade vi ihop alla nya möbler och fixade. Jag kom hem 9.00 och sen höll vi på HELA dan, förutom när vi åkte till stan så att jag fick fixa mig en pappa till barnet i magen. Nu har nämligen Roger skrivit på pappret å han är fast =) Tyvärr fick vi en väldigt tråkig nyhet igår som "förstör" glädjen över rummet, vill inte skriva vad som hänt än men det återkommer säkert sen. Usch och fy, ibland är livet så förbaskat orättvist!!! Men tänkte oxå meddela att modemet inte kommit än, kanske kommer idag, så kan därför inte lägga ut några bilder än. Men jag vill ändå städa och fixa lite innan jag fotar. Det sista jag gjorde igår var att hänga upp gardinerna, det gjorde jag kl 01.50...sen la vi ner för kvällen! Men idag ska vi städa hela huset och pynta med de resterande sakerna i sovrummet. På em ska Roger spela och jag och Elias ska åka å hämta Gerda och Alma i Sthlm. Så vi tar tåget till centralen, så kommer dom dit så åker vi hem igen. Ska bli intressant att se hur det går med 2 st två ½ åringar och en fem-månaders! Hoppas nte Alma blir hungrig på tåget haha!!! Imorrn bär vi av mot Leksand sommarland! Nej bäst att komma igång med allt jag ska göra idag!!! Ska låta Roger sova en liten stund nu, det förtjänar han verkligen efter att ha bott Gulag den senaste veckan =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

spännande...
å snart kommer er bebbe med...Ååå va nice...
vår säng kommer i dag (vi har med beställt en ny)
så ska ut i huset och ta emot den nu...
trist de lät med den dåliga nyheten...hoppas de blir ok iaf...ha så skoj im!

Anonym sa...

Hej vännen!
Hoppas du mår bra idag. Här är det ok, är trött och vill sova men sitter och väntar på en tvätt som måste hängas.
Ska höra med Erik om dagar men det är rätt så fullbokat redan tyvärr. Vi kommer ju iaf till Heby hela v 29 måndag till fredag.
Vad har hänt? Blir lite orolig :(
Puss