torsdag 31 juli 2008

Plugg å nedräkning

Idag är det två veckor kvar till beräknad förlossning, det innebär att nedräkningen för min del har påbörjats =) Har gått sjukt fort å det känns avlägset men tänker man efter så är det allt annat en långt kvar. Har börjat packa lite grejer, det viktigaste som jag inte får glömma att ta med. Mår annars hur bra som helst i kroppen å känner att jag orkar det mesta trots värmen som är...badar en hel del i brottet om dagarna (tur att det bara är 100 m dit). Igår var vi i sthlm hos Lena och Thomas, pappa å Kerstin var oxå med. det var trevligt å väldigt god mat fick vi. Ska lägga upp bilder sen men min stationära dator funkar inte för tillfället ska byta skärm. Men det är iaf kul å se att Lenas mage växer även den... Köpte föresten blöjor igår oxå till bebisen...fasiken va små dom är i jämförelse med Elias som är gigantiska =) Men mycke billigare är det ju, ett tips till alla föräldrar eller blivande sådana, City Gross i sthlm har sjukligt billiga blöjor. Ett paket med 28 st små blöjor för nyfödda kostar typ bara 1/4 av priset jämfört med ICA. Så nu har vi köpt på oss ett lager så vi ska klara oss ett tag. Nu sitter jag å väntar på att Anna å Annica ska komma. Vi ska göra ett sista ryck med pluggandet nu innan jag ska vara ledig. Så idag ska vi skriva PM så har vi iaf kommit igång. Det är skönt, då kan jag gå hemma sen med gott samvete, TOPPEN! Nåväl, nu ska jag fixa lite, dom ska vara här om 5 min.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mysig dag!
bra tips..:P
de är dyrt med blöjor, de är dyrt med de mesta med bebis...men de är de värt...
å 2 v kvar! spännnande...du vet ju iaf lite vad som komma skall...
huha ja börjar bli lite nervös å jag har 2 mån kavar!

Anonym sa...

jejemen de är vårt hus..:P:P
tror ja kan ha sett den bilen.::P
men bara snabbt...?? runt elva tolv?
haha du skulle kommit in å sagt hej!
:P
ååå 50 tummare...shit!
ja kommer till dej regninga dagar i höst! :P:P