torsdag 24 juli 2008

Tung dag

Hua, idag var det då dax för begravning. Ingen rolig tillställning alls, men väldigt fin. Vi sjöng med kören (så gott vi kunde) och Roger gjorde ett väldans bra jobb som bärare! Elias hade en allt bättre dag, Farbror Fylla har vart barnvakt HELA dagen tills vi kom hem vid 16.30...så det var LYCKA!!! Full rulle förmodligen...förövrigt lite städning å allmänt plock idag, har städat ur städskåpet, välbehövligt. Men har åkt på ryggont så nu ska jag lägga mig ner å vila lite! So long!

3 kommentarer:

Johanna Rapp sa...

Begravningar brukar vara fina men sorgliga. Jag beklagar...Hoppas det är bra med hela familjen och att även bebben i magen har det bra. Vilket datum är han/hon beräknad så jag vet när jag ska börja ringa och fråga om han/hon har kommit än... =D

Anonym sa...

Hej min vän! Var längesen jag skrev/hörde av mig nu. Tråkigt att vi aldrig lyckas ses. Vi har haft väldigt mycket i sommar. Hur mår du? Hur mår bebis?
Har nog missat, men vem har gått bort?
Hoppas vi kan ses mer när mammas flytt är klar och det inte är så mycket varje gång jag kommer "hem"
Puss å Kram

Johanna Rapp sa...

Hej igen! Visst är det skoj att fixa hemma men ibland kan det kännas jobbigt med alla beslut som behöver fattas, jag räknar dock det som ett av alla våra lyxproblem...=)I badrummet ska vi ha en brun tegelmosaik som ser ut ungefär som ett rostigt verkstadgolv med lite silverstänk i. Den blir fondvägg och samma färg kommer det vara på golvplattorna men större. Resten av väggarna kommer vara mattvita med stora avlånga plattor och en bård i samma färg som fondväggen.Jag tror det kommer bli toppen men det är ju alltid lite pirrigt. Var så säker på att jag kommer vara nyfiken när det närmar sig förlossning...=)