måndag 18 augusti 2008

Lååång väntan...




Går fortfarande i väntans tider haha! Riktigt låång väntan faktiskt. Men jag är ju inte sängliggande iaf även om jag har aningen feber och dunderförkylning. Men jag knaprar alvedon för att hålla mig igång. Igår var Elias hos mamma, tillsammans med Gerda, dom var och tittade på djur på nån bondgård i Säter, lät riktigt mysigt. Fast Elias tyckte "det luktade äckligt" =) jag och Roger åkte till Möklinta och hälsade på John, Simon och Leif, fick en guidad visning i deras nya hus. Kul å se dem. Sen åkte vi hem igen och kollade lite på Kung av Queens, det är ju ett ständigt TV-väder ute så det passade bra. Gud förbjude att det skulle vara uppehåll under ett dygn så man kunde vara ute å leka lite med Elias. Fy va det är tråkigt. Längtar verkligen tills att dagis börjar, för Elias skull. Men sen kom iaf Josse, Erik och Albin förbi. Åhhh va det var kul å se dem å Albin växer så det knakar!!! (Josse, vägde Elias imorse 14,2 kg, så jag var lite fel ute när jag sa 12). Nej nu ska jag skona Elias från att sitta inne längre, ska åka ner på stan, till apoteket och köpa lite alvedon...kommer väl vara välbehövligt om jag skulle behöva genomgå förlossningen med feber och asont i bihålorna...Nåväl..ska ringa å kolla om Annica är hemma å vill ta en fika! Over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det later hemskt med forkylning och feber.. Hoppas att det inte fortsatter sa lange till. Kramar Katica

Anonym sa...

ååå va fin du är! :)
du förrästen..vi ska ju på föräldrargrupp på onsdag nu och då är de den där i västerås (storgrupp) när de ska visa bilder och så...
var ska man ses?
de står som inet bara att bb och förlossningen informerar!