måndag 18 augusti 2008

Still in Gudmundstorp

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg här och meddela att jag är fortfarande hemma (tyvärr) skulle mer än gärna befinna mig på BB i V-ås vid det här laget...men inte än. Idag har jag och Elias vart å fikat med Annica på stan och sen fixat å grejat här hemma. Men det börjar ta slut på saker att ta sig för...Jag har till och med tänkt tanken att jag ska tvätta fönstren!!! Jag som HATAR det över allt annat. Vi bodde här i huset i 2 år innan de blev tvättade haha! Men än har vansinnet inte drivit mig så långt. Får väl se vad morgondagen har i sin ägo för mig! Nu ska vi iaf sätta oss kolla lite på nån film (ser ni ett mönster??? film VARJE kväll) men det är en lugn och behaglig syssla som passar rätt bra!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Filuren verkar trivas rätt bra där inne. Du får komma på nåt bra sätt att lura ut honom/henne. =) Kram

Anonym sa...

inte än alltså...nej men du...kom å städa här du! haha fats å andra sidan är det de enda ja kan komma på att göra sj så..
ena vår bil lär de bytas bromsar på så är FAST I KILA! åååå ja blir tokig!
nej nu får du ploppa ut bebis!

Anonym sa...

Hej gumman! Tack för senast. Jättekul att träffa dig.. Söt Albin blev på bilden :)Ska bli kul att träffa Elias nästa gång!
Hur är det? Kram

Lena sa...

Men du, det låter ju hur skönt som helst att bara få driva omkring hemma och softa! Skulle gärna byta :) Själv går jag upp 6 varje morgon för att åka till jobbet med min mage och kommer sen hem runt 18 på kvällen. Och det ska jag väl fortsätta med i ca 8 veckor till eller nåt... Jag har MASSOR att fixa med hemma som jag ALDRIG hinner. Och du måste ju se till att bli ordentligt frisk först innan du åker in till BB. Ta nu och kolla på en film till och knapra lite piller och bara VILA! Goda råd från en trött storasyster :)

Anonym sa...

åå nu tror ja allt du är på förlossningen/BB

Anonym sa...

Grattis igen vännen! Äntligen ville han titta ut :)Ser verkligen fram emot att träffa sötisen!
Kramar i massor

Anonym sa...

Men i nästa inlägg som du skriver kommer det stå annorlunda ;) Grattis gumman! tänk så kul med ännu en pojke...de kommer ju verkligen ha nytta av varandra! Längtar tills jag får träffa den lille! Kramar till den stora familjen!!

Anonym sa...

GRATTIS!!
wwwiieee
såg på jossans blogg att han ville komma ut nu! :)