torsdag 14 augusti 2008

Ännu mer Lindexshopping

Helt sjukt...trots att jag varit på Lindex tre dagar på raken nu så kan man ändå vaska fram mer fynd...fick en hel kasse full med grejer för 105,50 idag...det är inte så dumt. Men nu har Roger portat mig där, haha...kan nog vara bra!

Ingen bebis idag...det är 3 minuter kvar på dagen så det lär väl inte heller bli nån...börjar känna att jag nog får hålla mig till tåls ett tag, har en känsla av att jag kommer gå över låååångt den här gången....usch va hemskt! Det kommer bli en mardröm. Har dammsugit å hållt igång idag, men det hjälper inte...så ni får troligen stå ut med en del suck å stön här framöver tills bebisen kommer (om den kommer, känns det som just nu) Så nu är det officiellt...jag har gått över datumet....jäkla skit!

6 kommentarer:

Johanna Rapp sa...

håll ut...max max max 3 veckor kvar...de brukar väl inte hålla bebisarna inne i magen längre än så. =) En klen tröst. Lycka till på förlossningen!

Anonym sa...

hej gumman..hoppas bebis ska komma ut i helgen...den kanske bara vänta på att roger skulle vara hemma...:P:P
nej blev inget lindex...tur är väl de...!! men skoj att göra massa fynd sådär!

Anonym sa...

opps de var ja i tidigare inlägg

Anonym sa...

ngn bebis än?

Anonym sa...

Du har då fyndat en hel massa du :) Bra det!!
Hoppas du mår fortsatt bra o att bebisen väljer att komma ut nu snart! har tyvärr inge namnförslag att ge heller, jag tycker ju faktikst att Assar kunde vara rätt gulligt jag...men förstod i lördags att det var rätt kört :)

Ha det bra nu gumman så får vi höras av snart!
Puss&Kram!

Lena sa...

Oh! Jag vill också fynda på Lindex! Synd att det är lite långt till Sala....skulle lixom inte bli några fynd då om man ändå måste betala tågbiljett. Själv fyndade jag lite på blocket idag (igen). Fick två kassar med bebiskläder - och det helt GRATIS :) Snacka om att fynda! Massa killgrejer.... men det är ju en kille i min mage ju - eller?! :)