tisdag 5 augusti 2008

Regn, regn, regn...





Åhh, så tråkigt väder det har varit den här veckan. Bara regn hela tiden. Som jag skrev tidigare så var Alma med familj här tidigare å Elias övade på att hålla i bebis vilket är bra för snart kommer det att vara en sån här =) Igår sågade vi ner vår häck som går runt huset...fy va det var jobbigt, släpade små träd och stora grenar hela dagen...tungt som tusan, sen hade jag så ont i ryggen så jag höll på å krevera. På kvällen var vi ner på stan med mamma och Gerda och käkade mat på Akropolis, Filé Oscar blev det för min del...mums!!! Sen gick jag å la mig för jag var helt slut i kroppen å kunde knappt resa mig upp för att gå på toa, men som tur var så vaknade jag utan å känna nåt alls i ryggen idag, till skillnad från Roger som typ inte kan röra sin vänsterarm haha... Idag har det ju regnat hela dagen, så jag och Elias passade på att baka lite för att fylla frysen. Lingonkakor blev det, kan vara bra att ha lite klart när bebisen kommer å alla folk vill komma å hälsa på. Elias tyckte iaf att dom blev goda. Sen åkte jag på möte på jobbet, trevligt å träffa alla å SUPER gott fika var det, en massa grönsaker å dipp mm. Så, kom mätt belåten därifrån iaf =) Nu ska vi kolla lite på en film! Soft kväll

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej där - nej jag ska inte klaga egentligen vet ju varför man går upp!
men men de tär på en till å från!

som sagt man kommer inte bry sig sen...

ja vi fick inbjudan i dag om föräldrargruppen så vi ska åka med på de där i vås...tycker som du...kan vara skönt att bara veta hur de ser ut!

söt elias är!
riktig mäster kock! :P:P

Anonym sa...

oj 6 dar kvar! 5 nu då..:P ccooolt...önskar jag var i din sists! :P:P
vi har bf 21 sept...en evighet dit..:P
man hinner mkt på arbete då man inte har annat att göra.:P
sen vill jag verkligen ha bport då så man kan skicka in den och få grönt så man kan sluta tänka på de där!

hoppas du får en kanon dag!