onsdag 13 augusti 2008

Mer Lindexshopping






Idag åkte jag och Elias ner på stan en sväng. Jag kände att jag bara var TVUNGEN att gå in på Lindex igen....å kolla på högen med kläder som jag köpt nu på två dagar för 550 spänn!!! det syns inte så tydligt men det är till mig; 2 halsdukar, ett par vantar, 3 små necessärer/plånbok, 1 deo, 1 ögonskugga MF, 1 läppglans, 1 skärp, 1 armband, 1 halsband, 1 stickad tröja. Sen till diverse barn; 2 klänningar, 1 termobyxa, 2 boxershorts, 1 par monstertofflor, 1 sparkdräkt, 2 jeans, 1 slips, 2 T-shirts, 1 keps, 3 mössor, 2 par vantar....Men fatta grejen, ALLT det gick på 550 spänn, det är var bara den stickade tröjan som jag köpte kostade ordinarie pris...det är helt sjukt...jag befinner mig i ett lyckorus, HAHA!!! Måste (tyvärr) pallra mig dit imorrn igen för mamma ville ha smakråd för nåt...får se om jag hittar något mer att fynda då kanske =)
Efter shoppingen så gick jag å Elias till lekparken. var där nån timme å Elias tyckte det var skoj, sen började det regna (inte en dag utan regn nu för tiden) så vi åkte å handlade å sen åkte vi hem.
När Roger kom hem fick han en liten visning av det inhandlade (han var väldigt intresserad, not!) sen gick vi genom skogen till melker vovven och hälsade på å fick lite kaffe. Elias fick leka med barnen där och tyckte det var skoj.
Bebisen befinner sig forfarande i magen som ni kanske anar eftersom jag inte nämnt något annat här tidigare...korten på magen är tagna idag och jag är nu i vecka 39 +5. Imorrn är det DAGEN D, men läste nånstans att det vara är typ 5% som föder på det beräknade datumet. Har en känsla att jag kommer få gå över, men än så länge så mår jag ju tipp topp så jag ska väl inte klaga. Hoppas jag slipper gå över så långt bara. Är tacksam för lite namnförslag...har typ tjejnamnet klart (vill inte avslöja det än bara) men eftersom jag tror att det är en killa (och där har vi typ inte alls några förslag) så tar jag tacksamt emot några. Jag har helt snöat in på Assar, men Roger vägrar. En bra anledning har han och det är om vi någongång uppfyller vår dröm om att flytta till USA ett år så kommer ju inte den ungen ha det så lätt där, HAHA. Men samtidigt så kan man ju inte välja namn utifrån det, men visst jag köper att det kan vara bra med ett namn som funkar internationellt å Assar (med engelskt uttal) blir ju kanske inte så snyggt! vad tycker ni???

3 kommentarer:

Anonym sa...

ohh lindex rea skoj skoj kanske tittar börbi där ja med ska in till BM snart! :P
namnförslag har ja inga tyvärr...e ju bara inkärd påd e vi valt..;) så usa ett år? oj oj tror du att de blir av ngn gång i framtiden?
åååå hoppas du åkt in nu!

Anonym sa...

Vad fin du är gumman! Jättefin bebismage!!! Jag kommer hem i helgen. Om inte bebis har kommit kanske vi kan ses??? Vore skoj!
Vi höres! Kram

Lena sa...

Assar....asså jag vet inte riktigt..... håller nog dessvärre med Roger där :)